הי חברים,

לכאורה זהו פוסט שמקדם את קטלוג ט”ו בשבט של חברת העסק שלנו, אבל זה לא באמת העניין.

קטלוג ט”ו בשבט הוא משימה שיווקית שנמצאת על לוח השנה שלנו ואנו חייבים לעשות אותה הכי מקצועי, הכי מדויק והכי אפקטיבי. אבל, היות ואנו מזהים בקטלוג גם הזדמנות חברתית/טיפולית מעולה מול קהל היעד שלנו, הבנו שאנו יכולים דרך הקטלוג להרוויח המון:

  1. לשבור שגרה לנערים
  2. לתת להם להיפגש עם הקולגות שלהם מהסניפים האחרים
  3. לדגמן ו’לעוף על עצמם’ מול המצלמה
  4. לחזור הביתה ולמפתן ולהתגאות במוצרים ובעצמם

אז אחרי 4 שנים של עשייה השכלנו להפוך את מבצע הפקת הקטלוג לאירוע שיא שכל כולו מקצועי וחברתי, הנערים הוזמנו לבית יהושע חודש מראש ונדרשו לבחור האם לעבוד באותו יום כנגרים או כדוגמנים. מי שבחר לדגמן הביא עמו אישור הורים ואישור לשימוש מסחרי בתמונות שלו.

ההנחיה לצוותים הבוגרים הייתה חד משמעית – כל מי שרוצה יכול לדגמן, כולם יפים וכולם מתאימים !!!!

בבית יהושע המתינו להם המנהלים עם סקירה על התוכניות השיווקיות לט”ו בשבט 2018 וצפייה בקטלוג של שנה שעברה. עברנו עם הנערים על המוצרים המסורתיים שלנו ועל החידושים לחג הקרוב. ניצלנו את הכינוס ויצרנו פעילות חברתית של 45 דקות, חידון kahoot, על ‘העסק שלנו’ עם פרסים מגניבים. בסיום החידון נתנו הנחיות אחרונות וקדימה לצילומים.

הצילומים התנהלו בשיא המקצועיות ללא הנחות, 3 שעות של צילומים כאשר מי שנרתע ברגע האחרון לא חויב להצטלם, בסיום כינסנו את כולם לתמונה קבוצתית, פיצות והביתה.

העבודה הקשה הייתה בעריכה, איך מוצאים לכולם מקום, איך משתמשים בתמונות של הנערים שדווקא חששו, איך מיצרים שוויון בין האתרים השונים, אכן דילמות לא פשוטות שגרמו לנו לייצר קטלוג ארוך יותר ממה שהתכוונו.

לא פחות חשוב – הבנו שהצילומים הם לא רק הזדמנות שיווקית החוצה, אלה גם הזדמנות מעולה לשיווק פנים ארגוני כל קבוצה של נערים תקבל בשבוע הקרוב סט של קאפות עם התמונות שלהם לתלייה במפתן ובנגרייה בכדי לחזק את הקבוצה, את תחושת השייכות לעסק ואת המיתוג הפנימי שלהם במסגרות.

והנה הקטלוג

http://www.zionut2000.org.il/wp-content/uploads/2017/12/העסק_שלנו_קטלוג_טו_בשבט_2018-1.pdf